Ändrade ponnyplaner och kräftskivor!

Haha såklart,jag sa ju det...
 
 

Det har såklart blivit ändrade planer i mitt lilla schema för denna vecka. Rider clive från tisdag (idag) till torsdag. Så mamma följer nog med och plockar svamp samtidigt. Tar en skogstur barbacka. Imorgon tänkte jag ett pass med bommar och lite lydnad på banan och skritta ut efter eller värmer upp före,inte bestämt mig. Och på Torsdag blir det kanske en kort tur,annars får han vila. Min mamma fyller nämligen år då.
 
Bortsätt från ändrade ponnyplaner så ska vi ha kräftskiva ikväll. Det äger,och ni kommer garanterat få bilder. Om ni undrar varför det kommer upp väldigt mycket matbilder osv,är det för att jag älskar att fota mat,och på sommar ser det ännu härligare ut på vissa bilder liksom!! :)
Håller just nu på att fixa samtidigt som jag bloggar en vit chokladmousse med limemarinerade jordgubbar till... Åh ni hör ju bara på namnet vad gott det låter,men fortsätter jag blogga just nu kommer det gå åt helvete med den så nu måste jag sluta skriva ner ointressanta grejjer... Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0