Back to Sörmland

Efter många om och men är jag nu tillbaka efter en fett bra vecka i skyrup. Jag hade Alma som förra året,och hon är på riktigt bäst. Jag har varken ork eller lust att skriva värsta utvärderingen om aw,men det äger åk dit!
 
Känslan att vara hemma är fett skön men dessa ättriga,snabba och lättdödade små myggor kunde jag skippat.. I skåne var det typ långsamma,fredliga och odödliga bromsar som var något mer behagliga. Men som tur är kommer jag ju snart ner till skånelandet igen,en ynka vecka imellan sen så! :)
 
Nej men det är faktiskt sjukt skönt att vara hemma igen,den här veckan ser ut att bli hästfri men känner jag mig själv kommer det bli ändrade planer,eller nåt. Jag har nada att skriva om,för jag orkar verkligen inte hämta minneskortet som ligger på köksbordet eller engagera mig själv i nåt checkt inlägg. Puss och kram hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0