Dagens planer!

Planerna för dagen är väl att åka in till byn(den lilla staden här på landet och handla. Sen blir det bada och fiska. Rätt mysig dag liksom. Så skönt med sommarlov. Som ni säkert har märkt kommer jag inte alls vara lika aktiv med bloggandet. Men ni kan ju alltid följa mig på instagram där jag updaterar ganska ofta. agnessf heter jag där :)
Systemen är väl typ med hela tiden så ni kommer ju alltid få bilder,och nu är jag sjuk så då får ni lite mer uppdatering men jag vill bara förvarna er på att det inta dyker upp 5 inlägg per dag liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Anna - Ryttare

söt katt :) Är det din? ♥

2012-07-08 @ 09:50:24
URL: http://annasylves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0