Dagen vi alla väntat på i månader!

Herregud vad snabbt den här terminen har gått! Hunnit med så fruktansvärt mycket. Alla sjuor splittras och får nya klasser och vi får betyg till hösten,crazy. I månader har vi gått och längtat till denna dag som kallas sommaravslutning. Dagen då man får känna på friheten eller hur? ;) Långa sovmornar,sena sommarkvällar,grilla med kompisar,läger,strandhäng och så mycket mer. Fan vad bra den här sommaren kommer bli. Igår provred jag ju somsagt mina blivande sommarhästar som kommer stå på mitt land i sommar. Jag och min mamma brukar alltid ta med ponnysarna vi rider på ridskolan förut men nu får jag ha en liten vit connemaraponny. Lite roligt med dressyrinriktning också! :) Mamma får ett stort brunt sto. Zet me free och Croissant tror jag den vita hette,whatever den kallas Corran. Sen ska jag också till en ö i Grekland som heter Kos. Ska till bästa träningslägret i Skåne (AW) och även vara i skåne en annan vecka som vi brukar vara.  Sen ska jag vara på mitt landställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0