Days...

Hej på er! Jag ÄR medveten om att jag inte har bloggat på tre dagar och det är inte mer easy and simple än att jag inte har hunnit med bloggen. I tisdags så åkte jag direkt efter skolan till stallet för allt tävlingsfix. Kom hem vid tio så jag gick typ och la mig rätt tidigt. Då blev det ingen bloggning den dagen. Onsdag,ja ni fattar i stallet klockan sju till 19. Sen var jag alldeles för trött för att blogga. Igår,Torsdag så hämtade jag min lillebrorsa och sen fixade iordning min cykel för nattcyklingen som var inatt... Sov över hos Mimmi och åt på Sabai Song. Sen idag har jag cyklat typ hela natten till på morgonen och sovit en halvtimme på typ ett dygn. Åkte hem till Mimmi efter och  var hemma vid klockan halv nio på morgonen. Sen tog jag det in princip bara lungt eftersom man var galet trött efter ingen sömn + cyklat runt hela Stockholm. Så det får ni leva med den här veckan! Köpte också en skolavslutningsklänning idag. Jag köpte den på nog det mest otippade stället,nämligen Hollister. Japp,så är det när man går typ fyran dagar innan skolavslutningen och varenda klänning är slut i hela stan förutom hos Hollister. Whatever ska göra lite tidsinställda och lite vanliga nu eftersom jag åker ut på landet imorgon. Skriver också om helgens planer så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Maja

Din katt är så hdafjckmsuidlsgfbxjmhdcuilaw söt! :)

2012-06-11 @ 15:52:01
URL: http://ponieriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0