Gästblogg By.....

Cha cha bloooggeenn! (eller agnes blogg då...) Här har vi mig dårå, Adina den Fina Martin, Agnes bästa vän i hela världen. (eller bäst i världen över huvud taget) oj shit vilka torra och omogna skämt som kom till ytan här men jag skriver under enorm tidspress för agnes vill ha inlägget om exakt 4 minuter. Eller föresten, jag lovar att jag inte ens kommer få gästblogga, agnes bad mig bara att skicka ett gästbloggsinlägg till henne så att hon får driva med mig och se vad jag skulle skriva. Så jävla typiskt agnes att göra det seriöst. Och jag som var så lycklig. Fy vad världen är orättvis. Men nu ni, nu när jag ändå har er här och eftersom att jag vet att ni tycker jag skriver så jävla bra så kan jag passa på att göra reklam för min egen blogg www.adinamartins.blogg.se (agnes kommer säkert censurera bort de där men de var ett bra försök i alla fall...) Jag vet inte exakt (eller inte alls om jag ska vara ärlig) hur många läsare hon har som kommer att se det här men lite reklam skadar aldrig! Shit vad det är typiskt mig att få alla samanhang att handla om mig helst plötsligt.... Så jävla egocentrerad adina, usch!
Men lite seriöst nu... om jag kan alltså... vilket är tveksamt. Egentligen borde jag väl skriva något fint och kreativt som typ "10 typiska agnes citat" eller typ bara driva omhenne nu när jag har chansen... men nu hinner jag inte det som sagt var. Oj shit jag är DOS MINUTOS ÖVER TIDEN så nu måste jag sluta! Och det här blev det mest ointressanta och osammanhängande inlägget of all time men hejdå på er i alla fall. Puss puss. Å agnes vägnar.
Les me ovanför↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0