SOMMARLOV

Jag har s o m m a r l o v. :D
Började dagen med att vakna fixa,aa ni vet allt sånt. Hade avslutning,min brorsa slutade också nian idag! Sen efter så gick jag med massa kompisar till en restaurang i Sturegallerian som heter Tures. Satt där till typ ett eller något kanske. Fikade sedan på Ladureé, (lugn det kommer mer om det ;)) Och sedan vid tre typ så åkte jag till Strandbryggan,åkte vidare och kollade på ridhjälmar. Mitt hjärta (min GPA) har gått sönder och har fått flera sprickor... Lutar åt en wellington classic eller en av samma modell fast med john whitaker loggan. Åkte hem och sen åkte jag till en Middag som var på Cassie. Brukar alltid vara en middag där på skolavslutningen med massa människor.  Gick hem till Carro sen med Alva och kom hem rut elva nånting. Sen dess har jag väl bara tagit det lungt typ! :)
Martina och Hedda

Lånade denna av dig Ariana,hoppades det var okeeeej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0