This day

Hallå!

Idag så skulle jag igentligen varit med Lisa men det blev inte så osv. Så jag åkte till stallet idag med. Kommer bli så imorgon också eftersom jag ska fota Maja och Kyra. Åkte hem vid halv sex för vi skulle käka ute idag på en nyöppnad restaurang. Har verkligen inget att säga just nu,har väldigt tråkigt också för den delen... Men jag funderar på att lista ut hur man tidsinställer inläggen på den nya designen på blogg.se. NÅGON som kan förklara för en sådan teknisk idiot som mig??

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Till höger om inlägget du skriver, där står det ''publicera'' och om du trycker där på typ klockan (?) och då kommer det upp så att du kan ställa in vilken tid :)

2012-06-17 @ 11:43:14
URL: http://mirjaams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0