Jun. 19, 2012

God förmiddag på er mina fina läsare! Haha skämt och sido.
 
Nej men Hej!
Var uppe med tuppen idag för att fixa inlägg + att packa typ allt inför hela sommaren. Ska ju inte vara något i stan resten av sommarlovet. Då blir det lite att packa, haha... Åker till landet idag vid lunch,ungefär om en timme. Ska faktiskt bli så fruktansvärt skönt. Är så himla trött på stockholms innerstad nu. Jag tycker att midsommar ska firas på landet med alla kussar runt midsommarstången. Så har det alltid varit och kommer alltid att vara (hoppas jag iallafall...) Det är då man fattar att det verkligen är sommarlov. På söndag åker jag till Cos,en ö i Grekland. Ska verkligen bli jättehärligt med sol och bad.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0