Back on track and fit for fight

Just kidding
NU är jag hemma och allt är som vanligt... Blandade känslor about that!
Nej nu drev ja igen hela mitt inlägg kommer bli såhär haha! Nej, men imorgon börjar skolan (dock inte lika taggad på det menmen...) och livet rullar på somvanligt. Händelserikt elr icke händelserikt,kalla det va ni vill men im hoomiiee och det äger. Dooock tycker jag att alla stockholmare som inte varit bortresta har seriöst drivit med vädret,skitkallt ju? Eh vafan jag ska ha skinnjacka (elr heter det läderjacka?) och converse oavsett.punkt.
Nya jumpaskor inhandlade idag om det var lite intressant för någon och att nyss ha fått månadspengen i handen känns riktigt suktande att få bränna iväg på kläder. Men NEJ jag får inte köpa nåt mer nu,måste spara haha! Ska köpa nåt som jag verkligenverkligen vill ha och det ska vara sparat till länge ^^
Imorn flyttar jag till mamma i två veckor eftersom jag har bott hos pappa i två veckor blablabla...
Hejdå.
have a good monday bitches



Kommentarer
Postat av: Norea

haha det var bara för att du missade när det var tio grader och kom hem när det var minus :p

2012-03-04 @ 21:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0