Hallå där!

Idag blir det icke något stall för mig! Vi ska åka och fira min farmor som fyller 80 idag. Och som en kaka på kaka har jag gått och blivit sjuk. fml. Haatar att vara sjuk, sprang runt halva dan i bara en tjocktröja igår nere på utebanan där det bokstavligt talat var svinkallt,inte en speciellt bra idé ett tips liksom! ;)  Hoppas VERKLIGEN att jag blir frisk tills imorgon (känns tveksamt men man kan ju alltid hoppas) för då ska vi öva på galoppombyten och det behövs det verkligen övas på!  Sen ikväll blire plugg (standard).
Och till Maja; Lycka tiiiiill you go girl! ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack bäst Agnes! :)<3

2012-03-18 @ 20:17:58
URL: http://majarudolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0