Make up

Hade helt glömt bort att jag skulle berätta om vilket smink jag använder som kom på fråga från senaste frågestunden.
Jag använder :
-ett bronzingpowder från Isadora i färgen 48 (matt)
-Concealer från Maybelline (dream lumituch)
-Ögonfransböjare från make up store
-Mascara från Isadora med en vibrationsgrej som gör att det inte blir klumpar,och en från Maybelline (one by one tror jag det är)
-Ögonbrynspenna från h&m ahah
-Rouge från make up store, färgen complex
Sen ska jag nog ta och köpa en concealer från Make up store med tre färger också!

Kommentarer
Postat av: Ina

e det inte onebyone mascaran som lyktar syrén typ? :p

2012-03-26 @ 07:03:33
URL: http://maadame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0