This day

Hej sunshines (höhö earth hour)
Ja som ni kanske har märkt så är det earth hour just nu (5min sen) ! Och vi sitter på landet i ett beckmörker så vi har allt släckt typ (bortsätt från datorn och tv'n. Om ni undrar vf jag aldrig besökerhästaffärer är för att jag bokstavligt talat älskar att plocka på mig massa hästgrejjer. Och precis det hände idag (hihi bus) ;)
Skulle kolla på dem nya ridbyxorna med små kristaller på,men tyckte ett par andra satt bättre (vita) så tog dom. Köpte också en tävlingstopp+massa småskit som snoddar,nummerlapp (eftersom jag aaalltid tappar bort mina varje gång) och typ nån borste. Dessutom plockade jag på mig en ryktväska eftersom jag inte pallar min extremt stora,smutsiga ryktlåda som pricken över i't är sönder... Så jag tog tag  mitt liv och köpte en ryktväska. Sen så visade sig det att det var extrapris på tobbelarson kollektionens glansspray så tog jag en sån också (såklart) fast min mamma äger så hon bjöd på det mesta (höhö det hjälper att städa hela köket ;)) Kanske var något mer också..
En god nyhet till alla (inte bara häst&hästshoppingintresserade) är att bloggen kommer få ett heelt nytt utseénde snart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0