tidsfördriv (snodd från ehvt.blogg.se) ;p

SKULLE DU HELST:

1. Pierca tungan eller läppen? - Tungan

2. Vara seriös eller oseriös? - Oseriös eller dte beror ju på vad man gör haha

3. Dricka grön eller röd mjölk? - Grön

4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna

 

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon nu? - nej tror inte det!

2. Har du skolkat? - Nej jag tycker man är lite dum i huvudet om man gör det inte riktat personligt hah...(nej jag är ingen nörd men att försöka smita ifrån saker du ändå kommer få ta igen dubbelt så mycket känns så sjukt ovärt!)

3. Varmt eller kallt? - Varmt,fast jag gillar ju snö o.o
4. Soligt eller regn? - sol just nu,men gillar regn
5. Fanta eller cola? - Cola.
6. Är du nyttig av dig? - om jag vill


OM MIG:
1. Vad heter du? - Agnes

2. Syskon? - två bröder
3. Vart bor du? - sthlm

4. Hur många barn vill du ha? ingen aning,2-3?
5. Vill du gifta dig? - Yes
6. Favorit tid på dagen? - förmiddag!
7. Humör just nu? - astrött
8. Sugen på just nu? - va i sthlm där det är vår!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Pussat någon? - haha ne
2. Sjungit? - yes man
3. Blivit kramad? - Ja

4. Känt dig fånig? - du skulle ba veta ;)
5. Saknat någon? - nje elr jo kanske
6. Dansat? - ahaha för mig själv isf xd
7. Klippt håret? - Nej
8. Gråtit? - asso när jag har skrattat ;p

GREJER:
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nope
2. Har du en hund? - nope men massa andra kuliga djur o.o
3. Sover du helst ensam eller med någon? - beror på
4. Tror du på spöken? - nej inte på typ spöket laban,men typ att det står nån äcklig mördare bakom soffan typ (HAHA TÖNT)
5. Är du mörkrädd? - jaaaaa
6. Vad vill du ha just nu? - häst

KÄRLEK:
1. Är du singel nu? - Aa

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Nej långa

3. Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? - asso nä inte det jag pririoriterar högst liksom  :p
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nope
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Aa.
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - ingen aning,har jag säkert :p

7. Har du varit på en blind-date? - nej jag är för cool för sånt ;p
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Jaaaa?
9. Saknar du någon av dina ex? - Nej
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Aa
11. Brukar du tänka på dina ex? - haha nej? (usch vad hemsk jag lät?)
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - eh ja vene,är inte riktigt musiktypen faktiskt...


KOMPISAR:
1. Har du nån bästa vän? - Ja
3. Är du ofta med dina vänner? - varje dag hihihihhi buus

3. Vad brukar ni hitta på? - beror ju på vem de är xd

4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ja om jag gillar personen
5. Vem vet mest om dig? - Simone ♥

 

OM DIG:
1. Hur lång är du? - Typ 1.62
2. Är du nöjd med ditt rum? - jadå,fast kanske skulle vilja ändra lite
3. Villken är din riktiga hårfärg? - den jag har nu,typ mörkblånd med nån röd ton eller jag vettefan alla säger olika?
7. Har du någon sjukdom? - Nej
8. Är dina föräldrar skilda? - ja
9. Gillar du skolan? - helt ok,den är sjukt bra iaf!
10. Hur svarar du i telefonen? - beror på vem de är men typ ;hej de e agnes!..om de e nåt monga så ba heeeeeej määäänish! ;)


RANDOM:
1. Vad åt du senast? - ostbollar
2. Drack du senast? - fanta

3. Har du på fötterna? - Strumpor
4. Lyssnar du på just nu? - diskmaskinens ljud haha xd
5. Gillar du mest hos dig själv? - vene,mitt hår eller ögon

image description


Kommentarer
Postat av: Tindra!

Svar: Jag tycker verkligen att magic brush är prisvärda! Funkar på alla hästar ;)



Och tack! Du har en sjukt bra blogg!

2012-03-03 @ 20:27:23
URL: http://tindrabrennicke.blogg.se/
Postat av: ellen

PROFILBILD AGNES! :o <3

2012-03-04 @ 20:37:38
URL: http://ehvt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0