1 Maj

Idag är det första maj! Det känns helt ärligt skitbra eftersom det bara är 28 dagar tills jag fyller år och jag har redan skrivit min önskelista. Haha jag vet jag är lite barnslig men sådant hör ju till eller hur? ;)
Idag blir det ju inte Gröna Lund som jag sa i ett tidigare inlägg. Istället blir det picknick med massa kompisar ute i vår (eller snarare sommar) solen. Tar med systemen så ni lär få lite bilder senare idag. Men vi hörs nog senare idag vad som händer,hatar att inte ha allt planerat. Men inget har varit planerat en ända dag under hela "minilovet". Haha suckers jag är ledig imorgon också,så jag har varit ledig 5 dagar i ströck då! :D

Superfint i humlan nu och dessutom luktar det hur gott som helst när man går förbi alla blommor!

©-Agnes Fällman

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt ha så kul! <3

2012-05-01 @ 16:56:54
URL: http://izzabellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0