Angelina Ballerina

Kommer ni ihåg dem böckerna? I do!

Men det är inte riktigt det vi ska prata om just nu. ;)
Jag har börjat tycka om ballerinor som har som en liten "stålhätta" framme vid tårna! Haha jag använder hemmakära ord ;) (nu märker jag att ingen av er kommer fatta eller tro att jag har en skruv lös). Men ni kommer förstå vad jag menar när jag visar bilder. Önskar mig ett par sådana i födelsedagspresent! :)

Dessa är från H&M 99:- Ett riktigt kap!

Dessa är från Zara och kostar 399:- Lite dyrare men lite finare!

Och dessa är från Ballerina Closet och kostar 549:-


Helst skulle jag nog valt dem från Zara,dem finns också i en jättefin turkos färg! Jag tyckte om den lätta rosa färgen och dem är i äkta getskinn med en "riktig" tåhetta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0