Barbent längs stadens gator

Gick barbent idag! Kändes som riktig sommar,precis som någon vecka innan sommaravslutningen?

Tyvär ska det bli ganska dåligt väder nu dem kommande dagarna så man var ju tvungen att passa på. Kändes väldigt behövande med alla dessa lediga dagar,har sovit ut varenda dag och mått prima!
Imorgon blir det skola och just nu har jag lite lätt såkallad "söndagsångest". Ni vet den där känslan när man sitter där på söndagskvällen och har sjuk ångest inför en hel skolvecka med massor av saker. Fast jag har sån idag,haha det känns som om det är söndag?
Jaja det jag ville säga var att jag bara går två skoldagar den här veckan,wihoo! Helgen är nästintill fullspäckad och det var länge sedan jag planerade så bra.
Nu ska jag sova,men vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker bild! :)

Härligt :)

2012-05-03 @ 07:13:13
URL: http://izzabellan.blogg.se/
Postat av: Adina

Slår vad om att fotografen var skitsnygg

2012-05-03 @ 11:09:47
Postat av: Emma

Kika in hos mig och tävla om att bli veckans blogg!

Kram!

2012-05-03 @ 21:10:20
URL: http://emsisliiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0