Bekännelser

  • Jag hatar när man har bestämt nåt,och sen kvällen innan eller samma dag så säger personen man har bestämt med att det inte går
  • Jag tröttnar rätt lätt på människors beteénde,alltså om någon som klagar hela tiden lyfts bara det fram i personen till slut.
  • När jag är förbannad blir jag riktigt förbannad. Tex. här om dagen blev jag så sjukt arg att jag bröt sönder min hårborste och lite andra grejjer hahaha...
  • Jag ändrar mig ganska mycket i mitt beteénde beroende på vilka människor jag är med.
  • Jag tror faktiskt ingen kan gissa som första intryck på mig att jag är sjukt sprallig,alltid mycket energi och nästan alltid glad haha.
Glöm inte att Veckans Blogg avslutas idag klockan 00.00! HÄR kommer du till tävlingen! ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh så fin du är!

2012-05-06 @ 11:18:06
URL: http://miikaelabergstrom.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0