1 Oktober - Höst

Nu när första oktober verkligen är här känner man att det är höst. Träden skiftar i varma färger och kvällarna blir allt mörkare och kallare. Men jag gillar det, hösten är rätt mysig. Dock vill jag bada en gång till innan året är slut. Och jag tänker fanimej också göra det! Så fort vi åker ut på landet.. ;) Saknar landet också,då är det på riktigt höst. När man kommer ut och typ tar en riktigt härlig och höstig galopp i skogen,saknar Clive! 
Jag och brotha from anotha motha förra hösten!saknar dig fan! ♥
Ganska knasig bild men jag har ju förändrats också..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååhhh hahah helt sjukt att det var ett år sedan! <3 vi får ses snart har ingen mobil för tillfället men smsar dig från mammas mob! <3

Svar: Jaaap det får viii!!! <3 okej helgen? <3
Agnes Fällman

2012-10-01 @ 19:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0