10 snabba

  1. Det ligger alltid något slags tuggummi eller nåt liknande i min väska för jag hatar äckliga anderdäkter.
  2. Varje låt jag lyssnar på,lyssnar jag på för att jag saknar den tiden eller för att något roligt hände just då,alltså varje låt är en egen om ni fattar.
  3. Mitt humör är extremt varierat h e l a tiden. 
  4. Just nu är jag inne i en glad period! :)
  5. Jag ser livet som en tävling,jag prestererar bättre i allt då,skolan,ridningen osv.
  6. Vill jag något tillräckligt mycket kämpar jag utan att jag är medveten om det,har bitit för hårt för att sluta fokusera på det jag vill. Därför har jag ganska lätt att "lura" mig själv vad jag vill.
  7. gillar att utmana och gör saker utan att tänka,fett bra ibland och jävligt klantigt ibland.
  8. Skickat in en ansökan till ponnyakuten 1 gång!
  9. B-ponny tiden är den absolut roligaste! :)
  10. Jag saknar östermalms sjukt mycket,alla människor,hästar. Vad fan hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0