Halu gajs!

Hade hoppträning idag och hon var fin igen,ponnyn levererar! ;) Hoppas som fan att det händer en grej på söndag som jag inte tänker skriva ut om det inte händer,men om det gör det tänker jag berätta senare,förmodligen imorgon isf! Har inte alls mycket att berätta,min helg ser ganska konstig ut. Alldeles helt smockfull och paner som knappt är genomförbara eller hen h e l t slapp helg. Skulle behöva plugga en del också. Men vi får se  vad som händer! Sen är jag på sjukt bra humör idag också :) Eller jag är ju somsagt inne i en glad period nu och hoppas att det inte faller över... Nej men det får det inte göra. Nu blev det här inlägget bara massa tjöt om ingenting haha.
Lite lätt mosad på toppen haha,men annars så... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0