Höstlooov

Ja,nu har jag faktiskt fått höstlov. Det känns bra,riktigt bra! Jag hade gärna stannat hemma det här lovet,men jag ska ju till Prag på måndag och kommer hem på torsdag.
Anledningen till att vi slutade redan idag var att vi hade öppet hus i helgen och därför får vi kompensation på fredag och imorgon har vi studiedag.
Jag är hiskerligt trött just nu och mina ögon går i kors,känns som om jag behöver gå och lägga mig haha. Skulle somsagt vara med lite kompisar men efter en lektion på en överladdad bomb till ponny så kände jag att det var lite över min gräns. Varit trött hela dagen och att sluta med 1,5 timmars bild var inte det underbaraste,men nu såsar jag i soffan och hade inga större planer på att förflytta mig. Godnatt!
Lite fina kompisar efter en såkallad "standardlunch" haha! :)

Kommentarer
Postat av: mimmii

hhahahah "standarssushi" <3

Svar: hahaha inte okej xD
Agnes Fällman

2012-10-31 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0