Just a dream aka ingen sovmorgon

Dagens okej: Åt med sjukt sköna brudar på vapiano idag.
 
Dagens inte okej: Mitt kort fuckade upp sig totally när vi skulle betala så jag stog där...utan pengar... Lyckat Agnes!
 
Dagens okej: Vi slutade 11 idag. ägerfett.com
 
Dagens inte okej: Jag vet inte hur många gånger jag lyckats få en jävla massa mördarblickar av våran lärare på typ tre timmar(?),rekord
 
Dagens okej: Vi (martina,ann och jag) har varit duktiga och bakat en sockerkaka för att sälja imorgon på öppethus.
 
Dagens inte okej: Vi åt upp halva smeten,förjävla gott btw...haha.
 
Dagens okej: Jag ligger på golvet och bloggar .....vilket jag inte borde göra :p
 
Dagens inte okej: Jag borde plugga till en power point som jag fick reda på nyss som ska handla om en filmrecension och eftersom det är föräldrar där finns det inga möjligheter att göra en annan dag eller att smöra...fan.
 
Dagens okej: Brorsan bakade alla bullar som ska säljas till våran klassresa imorn (vadfan hände där?)
Dagens inte okej: Vi börjar åthelvete tidigt imorn.
 
Dagesn okej: Jag dricker vatten just nu (billigt,kalorisnålt och rätt miljövänligt) 
 
Dagens inte okej: Jag kan inte vara med på övernattningen för att jag har öppethus,det suger jag vll ju äta fabriksgjorda pannkakor och aldrig mer kunna sova på ett år :( fuq öppethus lixx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0