Sequins

Köpte en så fruktansvärt snygg tröja idag från Bik Bok! Tänkte ändå lämna tillbaka tröjan jag köpte från zara,eftersom jag har en liknande modell från zara den med fast i andra färger. Så den får åka tillbaka!
Har velat ha en ganska vanlig långärmad tröja som var tight i armarna men annars ganska slapp som matchar till allt och denna var perfekt!  Vit och med guldiga paljetter/små nitar. Var ett hyggligt pris också så då tackar man ju inte nej, 199:- riksdaler gick den på! :)
Bortsett från det har mamma gjort min dag genom att vara på en lindexaffär in the middle of nowhere och köpt fina missonigrejjer som fanns kvar. Är inte det lite sjukt att folk till och med köar från klockan 5 på morgonen och så finns det ändå kvar längre ut i typ en vecka efteråt? Så nu har jag är jag en klänning och en halsduk rikare från Missoni Lindex. Juste anledningen till att mamma ens åkte ut dit var för att hon skulle hämta ut mitt armband som jag beställde via internet,skrev om det tidigare. 
Kramkram! Hoppas ni får en värd Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0