Finns det en så finns det flera..!

Hej på er hörni! Vet att sånna här inlägg är väldigt uttjatade men ändå haha...
 
En bekännelse nu då... Asso ni skulle bara veta hur fullt mitt utkast med massa ovisade inlägg är. Asso det är typ en dagbok fast jag kanske borde skaffa en annan privat blogg för det haha. Men iallafall. Det ligger inlägg om en massa grejjer där haha,typ om inlägg som jag aldrig orkat skriva klart,hatinlägg,och glada inlägg som är förjävla töntiga haha! Skulle typ aldrig i hela mitt liv lägga upp dom här,men nu fick ni en liten grej att suga på vad allt det kan handla om haha ;)

Kommentarer
Postat av: Norea

hahaha jag är också sådär. Lägger inläggen i utkast och märker nästa morgon att det är alldeles för drygt eller personligt för att lägga upp... Men rätt skönt att skriva av sig ibland :)

Svar: haha dock är mina ibland alldelses för personliga och dryga och typ man känner mellan raderna mordhot hahahahhahaha....
Agnes Fällman

2012-09-10 @ 22:02:13
URL: http://norean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0