Some days

Hur gammal är du om fem år? 19
Vem var den sista du träffade? Isabel
Hur lång är du? 165 typ.
Vilken var den senaste film du sett? Någon knarkfilm haha,jättekonstig
Vem pratade du senast med i telefon? Mamma
Hur löd ditt senaste sms och till vem? 'Japp sover hemma',till mamma
Var är dagens planer? Vara med Fred,Adam och Ariana
Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa tror jag,eller nää ringa
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mina föräldrar är skilda
När såg du senast din mamma? Imorse :p
Vilken ögonfärg har du? Gröna
När vaknade du idag? 07.05
Har du någon gång hittat en katt? Haha säkert,eller jo det har jag!
Vilken är din favoritplats? Oh jag vet intee,aw kanske eller typ Brasilien i pipa eller något sånt
Vilken plats föredrar du minst? Typ badhus. Lökiga hotellrestauranger. Trånga utrymmen och kalla ställen, fy 
Vad skrämde dig som barn? Mörker och mardrömmar
Vem fick dig att skratta senast? Isabel
Har du stationär eller bärbar dator? macbook air ;)
Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover med kläder heheee
Hur många kuddar har du i sängen? 3
Hur många landskap har du bott i? Stockholm föreeaan,alltså uppland.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor for life
Är du social? Jag är fett social
Vilken är din favoritglass? Apelsinchoklad i strut
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara och köpa onödiga saker
Tycker du om Kinamat? Det är najs asso..
Tycker du om kaffe? inget speciellt haha,det är väl gott?
Vad dricker du till frukost? apelsinjuice
Sover du på någon särskild sida? nää brukar ha lite beslutsångest där....xd
Kan du spela poker? Nej och kommer aldrig lära mig.
Tycker du om att mysa? Ja det är väl nice
Är du en beroendemänniska? För mycket.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope
Vill du ha barn? En gång i livet,ja! xD
Kan du några andra språk än svenska? Engelska + Franska
Har du någonsin åkt ambulans? Nej som tur är
Föredrar du havet eller en pool? Havet, eller nej pool eller sso jag vet inte haha..
Vad spenderar du helst pengar på? Helst typ kläder och roliga saker men det mesta jag spenderar pengarna på är...mat.
Äger du dyra smycken? Nej inte något speciellt tror jag,kanske något jag har haft sönder eller tappat bort haha..
Vad var det senaste du stoppade i munnen? sallad
Vem är den roligaste människan du känner? Adina haha,så jävla rolig i sig själv liksom,bara man typ tittar på henne när hon pratar asgarvar man!
Välj ett ärr på din kropp? Ett litet men ganska djupt liksom som sitter på näsan från när jag gick omkull med cassie.
Vad har du för ringsignal? Iphones klassiska signal haha..
Flirtar du mycket? Nä det tror jag inte eller nej inte med meningen iallafall... xD
Vart togs din profilbild för din blogg? Hm typ nånstans i somras,vid ett hotell eller nåt sånt haha..
Kan du byta olja på bilen?Min hobby ni vet..;)
Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105,9 typ eller nåt sånt haha?
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett svar på en bokfråga haha..
När var du i kyrkan senast? Haha typ skolavslutningen i think? eller nån gång i somras,eller nej det var nog skolavslutningen.
Vilka personer utmanar du? Come on ba haha

Kommentarer
Postat av: Norea

hahah älskar den där "spenderar mest pengar på mat" Så himla standard, men sjukt sorgligt. Vore ju najs om man aldrig blev hungrig så man kunde lägga pengar på annat (även om mat är fett gott)

Svar: haha sjuukt standard,man har väl lagt ner en halv förmögenhet på prisxtra xD
Agnes Fällman

2012-09-14 @ 22:13:04
URL: http://norean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0