Vart jag mig i världen vänder

En ganska tråkig och vanlig rubrik..Haha men ändå.
 
Längtar så fruktansvärt mycket till London. Fick ju en London-resa i födelsedagspresent av min kära mamma som vi ändå hade planerat men jag fick den bestämt datum då! Men iallafall,jag åker om mindre än en månad,den 14 oktober! Då jäklar vad det ska shoppas haha. Perfekt tid också,när man har börjat längta bort från Sverige och allt är bara grått.
Sen på höstlovet åker jag med pappa och mina syskon till prag. Och på sportlovet är det ganska nyligen bokat till schweiz! 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ni är så söta på den bilden!

Svar: Tack vad gullig du är! :)
Agnes Fällman

2012-09-18 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0