Justin Bieber-Åre-Prao-ledig:Liv-check

Så ligger läget till dåå! Imorgon är min sita skoladag på mer än två veckor. På fredag morgon tidigt som satan så sätter jag mig på ett tåg mot Åre och kommer hem på söndag kväll. På måndag morgon åker jag och Hedda till Taffsnäs där vi ska praoa i en vecka. Igentligen har vi prao veckan efter också men vi har lagt ihop alla sammanlagda dagar så att vi jobbar en vecka i sträck eftersom att det är så mycket röda dagar,så vi får en hel veckas ledighet. Väääriii såft ska ni veta! Justin bieber konserten var typ bland dom finaste ögonblicken i hea mitt liv och jag fattar inte att jag igentligen skulle få gå på meet and greet med honom idag,f u c k. Life goes on lol. Har ett jättestort prov imorgon på typ 2-3 timmar så jag borde verkligen sova nu! Men ni kommer få sämst uppdatering inom snar framtid så förvänta er inga asflashiga åsiktsinlägg och snabba outfits,inte för att sådant brukar visas på min blogg men ändå lol...

Kommentarer
Postat av: Julia

hej! hur var det att praoa på taffsnäs? jag och en kompis ska praoa där nästa vecka men åker på söndag :)

2014-02-28 @ 16:50:30
URL: http://juliakristinaketolainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0