Det här med instagram mon amis

Asso nu ikväll när jag var inne på min instagram för ovanlighetens skull så ba kom jag på mig själv hur jävla råååtöntiga bilder jag har. Asso det är ju fan pinsamt. Har raderat över hundra bilder och har cirkus 200 kvar att kolla igenom...
Bortsett från det så sitter jag och håller på att stressa ihjäl mig över att musiken typ skriker i mina öron som igenltigen inte ens ska vara skrikig,stresstressstress. Något som gör mig mest stressad är nog folk som har på vibration på mobilen. Man vill helt seriöst slå till personen på tunnelbanan om den har vibration. Asso man blir typ stressad för att den bara ligger där..och vibrerar(how the fuuck funkar den logiken?) Ett halvdeprimerat inlägg för att jag har så jävla mycket energi även fast jag sprang för en timme sen typ,åherre vad oklart det här blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0