pluggmode

Weheey funney,men det måste göras. Dock blev jag rätt glad när jag fick reda på att provet som jag trodde jag hade imorgon är på torsdag så nu behöver jag inte sitta och sista minuten plugga idag utan jag flyttar fram en del till imorgon,dock tänkte jag ta itu med alla miljontals gloser som vi har... Segt men jag kommer ångra mig annars. Bortsett från pluggandt så jag jag hem relativt nyligen från en springtur. Dock så laddade min mobil ur efter tio meter och jag h a t a r att springa utan musik,jag ville typ börja gråta och frågade mig själv ännu en gång varför jag springer i fuckäng  snöstorm med tung snö på gatorna,men jag vet att det är värt det i längden. Ha en braa kväll mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0