Casual

Idag är en riktig fuldag. Inget jag hade på mig var snyggt och håret låg åt helvete. Mitt jävla smink åker bort efter halva dagen,och det är jag så trött på att jag ska ta mig i kragen och köpa en primer. Mina fötter har totalt fryst bort och mina skavsår svider som få,vilket inkluderar att jag varken kan använda mina primeboots,jumpaskor eller några andra klimatvänliga skor i Sveriges klimat. Idag kommer en episod av pll ut och det känns som det enda som jag kan glädjas åt idag bortsett från vädret och en sjukt soft lunch..
Hatinlägg eller klaginlägg,namnge själv haha


Kommentarer
Postat av: Ariana Ghatan

Pretty little liars kommer ut onsdag natt... :p

Svar: OH. jag vet
Agnes Fällman

2013-01-22 @ 18:30:15
URL: http://arianag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0