flow

One direction passar in på disney channel,sad but true
 
Älskar bohemisk stil
 
Hatar bortskämda ungar som får allt utan att vara värda det (LÄS skillnaden mellan 'få' och 'betala själv',så inga onödiga kommentarer kommer upp)
 
Att bara lägga upp deppiga bilder på hela sin instagram är lite lätt patetiskt enligt mig,fine du mår jättedåligt och sånt och klart man kanske finns där då,men det känns som om att man vill att alla ska tycka synd om än..
 
Träffar hellre helt nya människor och det blir något stelt,än jättegamla kompisar som man knaappt känner och det blir stelt
 
Jag brukar inte dela med mig av vissa speciella webbshopar eller bloggar för att jag inte vill att mina kompisar ska köpa samma grejjer eller få samma inspo LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0