Ombre

Ååh asso nu när man ändå har klippt av håret så pass mycket som jag har gjort nu kan man ju ändå prova lita vad som helst haha..Nej men förut var det lite att man inte vågade på sitt långa fina hår! Men jag ska iallafall göra ombre lite längre in på året till våren,dessutom klippa av det lite till! Nu klippte jag av en början för att först se om jag trivdes i det och jag trivs sjukt bra i lite kortare hår,kanske satsar på axellångt nästa gång? :) Dessutom är jag så jäkla taggad inför denna våren,längtar helt sjuuukligt mycket tills min hosta är över och jag äntligen efter ett tags uppehåll kan trääna igen. BÄSTA känslan efteråt! Många frågade liksom hur jag pallade jogga så mycket förut,asso jag joggade verkligen nästan varje morgon/dag i ett par veckor,en månad tyyp. Och det är för att jag sträver inte efter hur underbart roligt det är att jogga...utan hur jävla bra man känner sig efter! Äter man dessutom bra ökar motivationen och det viktigaste med träning enligt mig är nog att man själv får känna sig bra. Man har ingen lust efter att man har varit ute och joggat några dagar på raken,sabba det och proppa i sig en godispåse eller en cheeseburgare från donken liksom... Gud vilka blandade samtalsämnen,men träning och typ mitt hår skulle jag kunna skriva hur långt som helst om heh. Och juste förlåt för skituppdatering,men jag vill hänga med i skolan från första början och inte börja med mina lata vanor. :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0