Suffocated by the struggle of a day to day battle

Tjatjatjatjatja nej drev men jag har faktiskt tröttnat lite på att blogga. Jag har ju ändå bloggaat i cirkus 3 år fram och tillbaka. Får väl se om motivationen kommer tillbaka! ASso missförstå mig inte,det kommer bara inte vara fullt så bra uppdatering som tidigare kanske. Dessutom är det skola imorgon och jag har verkligen inte orkat göra något idag... Ångeeeest. Dessutom gick det apa på tävlingen igår. Vägrade på första hindret och då är det engligt MIG rätt obetydligt hur resten av banan går. Blev skitförbannad,haha det är då det går som bäst... Men jag hade veerkligen viljat hoppa omhoppningen,den var så rolig. OCH nu kommer det garanterat komma någon liten människa om jag inte skriver det här och säga "allt handlar inte om att vinna,tävla handlar om att ha kul också" . Ja det är möjligt,men det finns ju faktiskt en innebörd om varför man faktiskt tävlar också. Usch vad drygt det här inlägget lät. Men jag orkar verkligen inte anstränga mig. Dessutom blir jag helt galen på min hosta som aldrig går över! Jag vill ju träna och ut och springa! Och min hosta har fan inte gett sig på 2 veckor. Så lång tid brukar det väl ändå inte ta tills den går över?? ajaaiouou heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0