Thank God It's friday

Hej på er! Idag är det fredag vilket känns igentligen som vilken annan dag som helst haha,men ändå. Idag har jag klippt mig! Lite mer än 15 cm faktiskt heh,hemskt att se det falla till marken..Meen nu har jag relativt kort hår :o Ni får bilder imorgon för jag orkar verkligen inte fixa det nu. I onsdags sov jag,Ann och Olena över.Juste i onsdags så hade jag hopptäning. Chablis kändes suuper verkligen och vi är ju fan grymma på omhoppningssvängar,så vi får hoppas på att det blir en placering på söndag! Sen så åt vi lunch och gick på stan i torsdags och senare så kollade jag och mommeey på 'mammas pojkar',den sög så kolla inte på den!  Och idag har jag klippt mig och ska göra sushi nu,hoppas att dom blir lyckade....lool.och en lika random bild som inläggget hinner itefixa heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0