todeloo

JIbberstil på killar när det gäller skidstill är riktigt sååft,inte för mycket utan lagom
 
Mitt rum är aldrig riktigt helt städat heeh

Jag tycker typ att det är lite obehagligt när killar är fööör snälla :p
 
Hatar när människor inta kan ta konflikter
 
Det jag oroade mig mest för när jag klippte mitt hår,var hur det skulle se ut under ridhjälmen..
 
Tycker det är lite knas med bloggar som typ skriver saker som man kan ge till killen,typ kalsonger(?) man ba what the fuck,hur roligt kan det vara att få och fatta det där "awkward moment" när han öppnar det! 
 
Hatar yogurt med hela bär i,så jävla äcklig konsistens
 
Varje gång jag går ut ur porten hos min mamma så kommer det alltid en kille som ska gå ut med sin hund och jag har råkat smälla igen dörren på honom och aldrig sagt hej,behöver jag säga att han är i min ålder för att ni ska fatta hur stelt det är??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0