Fem

Massa exotiska saker i müsli,asso påriktigt! Det måste ju vara bland det vidrigaste som finns.

Fleecetröjor är det fulaste som du kan sätta på din lilla kropp...

Jag ska göra det sjukaste någonsin imorgon och berättat inte förns det är helt över. Ja det har med tv att göra och jag håller på att pissa på mig nu typ av nervositet!

Jag har testat att snusa,dock var det för att jag förlorade en grej och det kan ha varit bland det äckligaste jag har gjort,kommer aldrig att röra sånt skit igen!

Jag har fortfarande inte skaffat ett leg än så varje gång jag ska köpa en redbull på en mataffär blir jag nekad eller försöker övertala att jag är 15 med mitt kontokort haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0