Sista Fredagen 2011

Yes har faktiskt inte tänkt på det tidigare haha. Köpte lite småsaker idag men det får bli ett annat inlägg,typ som nyårsklänning osv! Håller på att ladda upp bilderna från dagen nu. Först mötte jag Lisa vi halv 1,vi gick till östermalmstorg och åt lunchbufe (haha) på new peking. En skitbra restaurang som har sushi och asiatisk mat!

haha smetade på glass på ett rischips tror jag det va xD

Sen åkte vi till TC och jag gick och köpte en blus+ en nyårsklänning! Haha  sista minuten köp ni vet ... Sen gick vi i lite affärer. Hittade ett par skitsnygga skor som jag ska köpa ist för dom svarta tror jag :D Köper dom när jag få månadspengen på måndag! Efter det gick vi och fikade vid typ halv 4 haha små fettobaaaarn ;)


blev ruinerad på en kladdkaka som kost 44 kr -.-
Yes sen tappade Lisa bort sitt busskort men ja sen åkte vi hem!
Ska käka ute ikväll igen mihihi,på en indisk restaurang faktiskt! Rätt gott,men vi hörs nog lite senare :)
Tjingeling babes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0