VINNAREN ÄR...


WIIIII  det fanns andra jättebra också men hedda hade ett bra julrim+gissade rätt på vad det var i! :)

hedda
om Glöm inte att tävlingen avslutas iadg klockan 21.00!:
jag är med baaabe! <3 det är godis! choklad och tomteskum! ;) julrim:
Hoppas du inte har allergi,
emot ordet kalori.
När du detta paket får,
vet du aldrig hur det går.
vikten din - den kan ju öka,
bantning måste då du söka.
Men det är så härligt gott,
det som du just nu har fått.

hahahaahhaah älskar den ;))) <3

PÅ SÖNDAG KOMMER EN TILL TÄVLING (ETT ENKELT DÄR JAG FÖRMODLIGEN BARA LOTTAR UT!)
Hedda vann det här fina paketet! :)
image description
Tindra och hedda: hör av er till mig så kan vi prata om när jag ska lämna paketen!

på andra plats kom ella och mirjam haha ni får varsin klubba XD

Kommentarer
Postat av: hedda

hiihhihi jag är ett fettobarn mmuums hehe..

2011-12-14 @ 23:49:07
Postat av: Mirjam

aaaaaaaah ofta ;) fett PRO! btw, stallet på lördag? :)

2011-12-15 @ 20:28:44
URL: http://mirjaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0