Haha har fåt massaaaa kommentarer på bara några minuter X)

här kommer aven lite svar :)

Maja om Okey här kommer det!:
VI SES DÄR AGNES! :D Då ska vi äga skiten ur alla xd Det var väl så man sa va? ;)
IP: ------------------

HAHAA klart vi skaaa ;D <3
20 November, 21:08  
Maja om Jävlar va snabba ni va på att kommentera XD:
Tack Agnes!! :D <3 Såg så JÄKLA BRA ut för dig asså!!!! :D
IP: -------------

Taaack vad gullig du är!! Gick ju jättebra för dig också! :)
20 November, 21:06  
Frida (Lothar) om Jävlar va snabba ni va på att kommentera XD:
Jag har några frågor till dej, svara gärna i ett inlägg =)
Vad har du för tävlingsmål med din häst i hoppning och dressyr?
Hur högt har du tävlat?
Hur hög är den ponnyn som du brukar rida?

Saknar dej Agnes <3 vi mst träffas snart, !



Fråga på ;)
Jag har som tävlingsmål inom hoppningen att starta en LA inom ett år haha (vi får se hur det blir me det..... ;) )
Tycker inte om att tävla i dressyr ....
Det högsta jag har tävlat på lokal nivå är Lc och på klubbnivå har jag tävlat Lb :-)
Jag rider ju en D-ponny nu som heter chablis hon är 140 cm hög :-)
Saknar dig meed!!! JA VI MÅSTE SES <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ ;D är det med den ponnyn du rider nu som du hoppas kunna starta LA på ? :D

2011-11-20 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0