Nej vad gulliga ni är :)

Anonym om Bilder från tävlingen 11-11-13:
hej vilken fin blogg! några frågor som du gärna får svara på, Hur gammal är du? Hur länge har du bloggat och hur många läsare har du? Hur har du fått folk att läsa din blogg? Tror du att det är mest hästkompisar eller "vanliga" kompisar som läser den? Vilka bloggar läser du? Taack :)
IP:---------------


Svar:Hej tack så jättemkt!Det värmer. Jag är tretton år. Jag har lite mindre nu eftersom jag var bortrest osv men innan de hade jag 100 ungefär :) Jag har bloggat på väldigt många bloggar men den här är den jag satsar på tillslut ;) jag har väl haft 4 bloggar elr nåt!Men på denna har jag bloggat på sen i slutet av sommalovet! :)Haha jag vet inte riktigt har länkat ett fåtal bloggare. Gjort lite länkbyten men bara med folk jag tror har läsare. Sen har jag väl bloggat på som vanligt :) Jag tror mest vanliga kompisar läser min blogg,men det är också väldigt många som jag inte känner som läser min blogg! Ehm jag läser ganska många kompisars bloggar,dom som jag inte känner som jag läser är : NB, ctef,isabelalberti,dessies (skitsnygg klädstil) och självklart kenzas :)
20 November, 18:13  
molly,  --------------------- om Bilder från tävlingen 11-11-13:
fin blogg :)
IP: --------------

Tack så jätte mycket! :)
20 November, 13:49  
therese om Bilder från tävlingen 11-11-13:
hej sötnos!
väldigt fin blogg du har, allt bra med dig?! :]
ville även säga att jag just nu har 3 tävlingar på bloggen, kika gärna in och se ifall det är någon som passar just dig! :)
vinn ett armband: http://lifeoftessy.blogg.se/2011/november/vinn-valfritt-armband-fran-xenobia-design.html
veckans blogg: http://lifeoftessy.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-v-47.html
och "gissa kändisen" http://lifeoftessy.blogg.se/2011/november/gissa-kandisen.html
IP: -----------------

Tack så jättemycket! Jag får se om något verkar intressant :)
Puss och kram
20 November, 13:07  
matilda om Bilder från tävlingen 11-11-13:
fin blogg du har :)
IP: -----------------------------

Hejsan,tack så mycket! Det värmer med sånna kommentarer :D



Suuperduktiga som kommenterar hade till fullo med kommentarer igår! :)





1:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0