Okey här kommer det!

Nu ska jag berätta om min dag hihi! :)
Åkte till stallet så jag va där vid halv 11 elr nå sånt. Chablis va inte inne så jag fixade grejjerna och lite sånna saker. Käka lunch med sara,erika osv i samlingsrummet (standard) Sen gick vi till kanseliet elr seketeriatet venne haha och betalde startavgift o sånt osv. Hjälpte till att bygga banan jag och Linnea lekte lite där och flummade som vanligt på tävlingsbanan haha xd Sen så chillade jag galet och sprang och hjälpte andra när jag frös ihjäl och hade på mig mitt ländtecke över axlarna :))) Mamma kom till räddning med varm choklad :D haha gjorde min dag elr nä ... ;) Sen så tog jag emot chablis och skrittade en liten stund ute,mitt relativt nya ländtäcke fick hänga med! Kom lite sent till frmahoppningen.. Som vanligt är det kaos och alla sänker och höjer lite hur dem vill... Gick inte superbra hon vägrade nåra gånger...Kände redan då att jag behövde MYCKET energi!! Och då hoppade hon dutti ponni <3 Va ju EXTREMT många starter i klasserna innan också och sjukt mkt ponnysar. Iaf vi kom in på banan och alla ba KOM IGEN AGNES WHOOO :DDDDD haha töntigt att jag skriver det jag vet ;) Iaf hon tveka lite på ett hinder men de kom vi över på: det var femman som såg afktiskt ut av va riskligt hög haha måste faktiskt vart 90(?) Men de hoppa hon :) På sista svängen tappa jag stigbygeln,såg sen att de va massa gegga där som jag hade "halkat av" asso. Men jag fick tag på den igen över hindret :D och bommen va SÅÅ nära på att trilla haha älskar dig chablis ♥ Blev sjuuukt glad över placeringen och allt gick super idag ,tack chablis :D Dessutom är jag sjukt taggad på att tävla meer!
Btw är det nån som kommer på trettondagstävlingarna? Ses vi där? :)
Puss och kram
 -Agnes


Kommentarer
Postat av: Maja

VI SES DÄR AGNES! :D Då ska vi äga skiten ur alla xd Det var väl så man sa va? ;)

2011-11-20 @ 21:08:31
URL: http://teammasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0