Stallet med massa sköna människor!

Yes så löd min dag, kände faktiskt också för det. Haha saknade lite attt bara hänga där,inte hunnit elr orkat så mkt senaste tiden. OBS ta inte detta som om jag har tröttnat för det har jag VERKLIGEN inte. ;) Nej men först käka vi lunch i sadelkammaren o typ ba va :) agnes gillart. SEN så gick jag o Erika o tog massa knasiga kort haha på andra kullen :)  Sen chillaxade vi med andra goa människor i gröna stuga haha alla låg på varandra i soffan ^^ soooft Haha gick ner på prisextra sen :P och köpte lite goodiiiiis fö 8 spenn,haha typ 5 st xd
Har blivit helt kär i loop,nån som smakat? :) kärlek t dom ....fettobarn
Ne sen red ja på conniponni ,gick skitbra. Va lite markarbete/hoppning :) det gillades :)
Aap och nu e man här och ska börja packaaaa,har fortfarande inte börjat. Ska föresten tidsinställa gästbloggningar också hahaha ;)
Nu måste ja fortsätta med allt ja höll på med!!
Puss & kram
conniponni↓ tagen av : ERIKA

A G N E S  F Ä L L M A N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lägger man in bilder i ett inlägg! det funkade fört men nu funkar det inte längre..det finns liksom inget fält där man kan trycka på infoga bild! skulle bli tacksam för svar!

2011-10-31 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0