Hoppning idag!

Hoppade för Botti som vanligt på onsdagar. Det gick faktiskt ganska bra,några stopp på en ganska bred oxer (min åsikt) men det var nog hälften mitt fel eftersom jag varken hade bjudning eller ett bra vägval första gången. Annars hoppade hon rätt mjukt och fint. Hon gick skitbra på volten där vi skulle hoppa ett räcke "på volten" liksom!

Annars hoppade vi en liten bana på 7 hinder typ som en åtta. Rätt bra övning faktiskt :-)
 Var med min man (simone ;)) innan jag åkte till stallet och käkade pizzariskakor nääääzzz. Haha fett segt inlägg men det struntar vi i nu! Imorgon blir det sushilunch med kompisar och efter skolan ska jag hämta sakerna som jag glömde i måndags för jag gick aldrig dit idag,orkade inte haha...
Vi hörs senare,men nu ska jag maila några och skriva en feeeeeeettlång teknikläxa som jag inte har skrivigt hehehe ;)
kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur högt hoppade du?

2012-02-04 @ 15:29:57
URL: http://lisahearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0