some new ones

 
Heej! Jag fyller 15 i maj och är alltså 98a. Jag ska gå på Blidö med mina buddiiiees Adriane och Filippa. Mina favoritplagg är typ lodiskläder heh,men typ min KL dunväst i stallet eller min lite för stora Hollisterhoodie. Dock inget jag någonsin skulle ha i skolan. Rider på fritiden,älskar inredning och vill bli inredningsarkitekt. Gillar också att fota. Asso mina närmsta kompisar är dom jag mest umgås med. Pallar icke rada upp alla namn för namn men min närmsta kompis är Simone. Går i Carlssonsskola som ligger mitt i sstttaaaoon. Måste nog vara en vit eller rosa vespa atm.
 
                     
Moncler,men det finns liknande varianter hos Lindex. Tror även mango har några lite snyggare och lite mer "detaljrika" om ni fattar bad jag menar. Dom hos lindex är ju ganska plain and simple liksom.
 
Det är mina kååmpisar,går i samma skola och umgås mycket med dom på fritiden :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0