fullt upp

Filmat till en kortfilm hela helgen från fredag/kväll eftermiddag till 20 idag. Börjat tidigt och slutat sent så har inte haft någon tid alls till att blogga. Inte hänt så mycket över det annars denna helg,sov hos simone i fredags efter en tur på lidingö men det gick åt helvete hehe. Imorgon ska vi typ filma i djursholm så jag kommer skippa skolan och sen vid fyra har jag utvecklingssamtal. Men NU ska jag chillaaaa för jag är sjukt trött och ska dö lite i soffan av prestaionsångest och beslutsångest över om jag ska ta en mjuk eller hård kudde,puss hej

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej fin blogg kolla gärna in min och släng in några kommentarer skulle vart schyst! kram!

2013-03-25 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0