Hahaha mina inlägg ÄR rörande sandra ;))

Största failen idag va ju att när ja hoppa av bussen så började jag gå mot skolan,fatta inte varför jag la NER vantarna i jackfickan när jag tyckte det va skitkallt(?) dumhuve -.- iaf sen när jag är vid skolan ba tänker jag: fan va bra att va tio min tidigare brukar ju alltid stressa ihjäl mig... Ska ta upp vantarna innan jag går in på skolgården(fråga mig inte varför jag tar upp dom just då och sätter på mig dom. Men då märker jag att bara EN(?) ligger i fickan. Ba HELVETE springer tillbaka och letar efter den jävla vanten och hittar den :D panikringer freia  o ba jag kommer förseeeeeeeeeeeeeeent :O hahaha fast jag kom en minut efter det då han komma fem min innan, score ;)

vackra vantar sörrö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0