Sån där tråki sak

Du heter: Agnes Fällman
Smeknamn: inget typ
Låt som när du är ledsen sörjer till: En famn för dig
Beroende av: mobilen,människor,hästar
Vad tror folk om dig? Randoom tjej de där ..elr nä har ingen aning
Stämmer det? nepp
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår& mina ögon ,fräknar
Hur imponerar man på dig? framot,glad,humor 
Brukar du skratta för dig själv?
hahaha typ 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: I garaget <33
Var bor du? sthlm
Trivs du där? aop
Hur svarar du i mobilen? "hej de e agnes...
Vem ringde du senast? Lisa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vart hon va nånstans
Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam: yesbox!

Brukar du komma i tid:  aldrig sen!
Hur känner du dig nu: glad, trött

Vanligaste färg på dina kläder: vitt, svart  o nån färglad färg
Vad tycker du om fötter: hatar
Hade du en bra kväll igår: jarrå
Favorit dryck på morgonen: obóy
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika!

Är du blyg? Nej! Eller ibland då jag är osäker kan jag bli det!

Sysslar du med någon idrott: ridaaa :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja vet faktiskt inte
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ragga brudar
Är du nöjd med ditt liv: arrå

Är du bortskämd: Nej

Vad gör du i morgon: rida
Vad är det värsta du vet? Skitsnack,folk som intee håller vad dem lovat
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!
Vad är det finaste du fått? Min familj
En speciell dag du minns: mångaaa
Du samlar på: ondödiga saker

Vem ringer du när du är arg/ledsen: hedda
När grät du senast: sommras
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en hest
Vill du gifta dig: En dag om många år!

Vill du ha barn: ja det skulle väl kunna tänka mig det nån gång i livet

Är du musikalisk? ja venne lite kanske x)
Vad dricker du helst när du är törstig: juice
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: sommras
Biter du på naglarna: Sällan
Har du svarat ärligt på frågorna?: ohyes


Kommentarer
Postat av: Hedda <3:)

Jäklar va tråkigt, skulle typ aldrig orka.... xd

2011-09-02 @ 23:09:11
URL: http://ponnytjeeejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0