Dagens fail hahaha



haha vi har ju två våningar i vår lägenhet,och igår när jag skulle gå ner för trappan så typ halkade jag för mina strumpor va typ...hala?haha knas och då slog jag in min hand typ i väggen så de blev ett hål där HAHAHA,fatta va hårt jag måste ha slagit? Det Blev fan ett HÅL i väggen??????? Jag LOVAR att ni får bildbevis haha ska ta kort på det imorn XD fan sjukt ju!!
Pappa ba :vem fan har gjort ett hål i väggen?
jag:jag går nu hejdååå :D

haha kan inte sluta garva åt det när jag går förbi (jag vet,nolifer) :D

puuss

haha julafton typ
VEEERY BEAUTY ;)

Kommentarer
Postat av: Hedda♥

Hahhahahahahahaha XD

2011-12-29 @ 20:58:09
URL: http://heaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0