2011-11-26

Yes.Vakna fett sent idag,asskönt! Jag och Hedda segade sönder hemma hos henne för att sedan dra till liljanskogen och ta kort och va i stallet med massa andra kuliga människor bla annat jossan (AO) Har dessutom blivit skötare på Provance :D tror det stavdes så! Imorn blir det alltså horse show! OMG vad jag längtar... :D Vet tre saker som jag ska köpa! Nej 4 föresten!! Fast det får inte ni veta haha för jag ska få det i julklapp :D Sakerna är provade och väntas bara på att få komma i mina händer... fast det gör dom ju då på julafton :D Jag ska upp FETT tidigt imorn för jag ska på den som börjar halv 10! Måste ju se ponnyhoppningen :D Efter det går vi väl på mässan och sådär! Funderar på om jag ska köpa ett tävlingsschabrak också? Inte i julklapp dock... men ändå! Hedda ska också på den så då kanske vi skulle ses! Gjorde en videoblogg idag också haha vi får väl se om den kommer upp XD Nej men vi hörs senare evribuddi ;)

@ICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0